گل های خوراکی

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
گل های خوراکی

گل های خوراکی

گل های خوراکی

گل های خوراکی آنطور که به نظر می رسند معنی نمیدهند؛ در واقع یعنی شکوفه این گل ها را می توان مانند میوه ها و ریشه های گیاهان و سبزیجات استفاده کرد. برای رشد بهتر گل هایتان از دادن کود شیمیایی و آفت کش های سمی به آن ها خوراکی کنید. در زیر ما به شما ۹ تا از بهترین گل های قابل خوردن که زیبایی باغتان را نیز افزایش می دهند ؛معرفی میکنیم، علاوه بر این کاشتن این گل ها در باغچه تان بسیار آسان هم هست.

بنفشه سه رنگ 

  گل  بسیار زیبا و خوراکی است که گرینه ایده آلی برای اضافه کردن به باغچه تان است. علاوه براین برخلاف اکثر گل های خوراکی همه اجزای این گل قابل خوردن است. بنفشه، شکوفه زیبا و خوش عطر و رنگارنگی دارد که زیبایی فوق العاده ای به باغچه تان می دهد.(گل های خوراکی)

گل لادن

مانند بنفشه همه اجزایش خوراکی است به خصوص برگ هایش طعمی مانند شاهی دارد و اغلب به سالاد کاهو اضافه می شود. طعمی تقریبا تند دارد و برای اضافه کردن به غذاها گزینه فوق العاده ای است.(گل های خوراکی)

گل سوسن یک روزه

نه تنها گل بسیار زیبایی است بلکه بسیار هم خوشمزه است به خصوص اگر کمی پخته و تفت داده شود.چاشنی فوق العاده ای برای زیبایی و طعم دادن به غذاهاست.(گل های خوراکی)

گل سرخ

همه گلبرگ های گل  رز خوراکی هستند، و طعم کمی گس و تلخ مانند بعضی از میوه ها دارد.اگر گلبرگ های گل سرخ را درون آب گذاشته و بگذارید یخ بزند و تکه های یخ را به یک لیوان آب اضافه کنید نوشیدنی فوق العاده ای خواهد شد.(گل های خوراکی)

کالاندولا

یا  “زعفران فقرا ” نام دیگر این گل می باشدو نوعی از گل همیشه بهاراست. کالاندولا گلبرگ های زیبای زرد و نارنجی رنگی دارد.(گل های خوراکی)

گل اطلسی

گل بسیار زیبا، با طعم فوق العاده ملایمی است که به آسانی در باغچه تان رشد میکند. بهتر است هرچه سریعتر این گل را به مجموعه گل های خوراکیتان اضافه کنید.(گل های خوراکی)

گل همیشه بهار

انواع مختلفی از  گل همیشه بهار (آفریقایی، مکزیکی و غیره) در رنگها  و عطرها  و طعم های  متفاوت وجود دارد. برای داشتن بهترین چاشنی غذاهایتان این گل را در باغچه تان بکارید.(گل های خوراکی)

گل شمعدانی(سره )

این گل در رنگ های مختلفی مانند سفید، قرمز، صورتی، یا بنفش موجود است و طعم و عطرش مانند میوه است. بسته به نوع گل شمعدانی که میکارید ممکن است طعمی مانند سیب یا لیمو بدهد.(گل های خوراکی)

گل گچ دوست

گل بسیار خوش بو و زیبا با شکوفه های سفید یا صورتی است که بسیار آسان رشد میکند و خوراکی است. طعم شیرینی دارد و برای اضافه کردن به غذاها و سالادهایتان بسیار مناسب است.(گل های خوراکی)

ممکن است در حال حاضر گل های خوراکی دیگری هم در باغچه تان داشته باشید که آن ها را نشناسید؛ مثل کلم بروکلی، گل کلم، و کنگر فرنگی که به عنوان  سبزیجات-گل  خوراکی شناخته می شوند. شکوفه های گل های خوراکی را می توانید در اکثر غذاهایتان استفاده کنید؛ تضمین میکنم طعم فوق العاده ای دارند. به ویژه اگر در کمی کره و با حرارت ملایم سرخ شوند. به علاوه گل برخی از گیاهان هم خوراکی است مانند گل رازیانه، ریحان، پونه، پیاز، گشنیز، شوید ، آویشن وسیر.

 

 

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi