کاکتوس های خانگی 3

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری

کاکتوس های خانگی 3

انواع کاکتوس های خانگی 3

در دو پست قبل 8 نمونه از کاکتوس های خانگی زیبا را برای شما معرفی کردیم. با انواع کاکتوس های خانگی 3 با شما هستیم.

9. کاکتوس ماملیاریا یا بالشتک سوزن

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3کاکتوس های خانگی 3

 

علت نام گذاری کاکتوس بالشتک سوزن بخاطر وجود خارهای نرم و ابریشم مانند آن است. پرورش آن بسیار ساده و راحت است. بنابراین هرکسی که فکر میکند اطلاعات زیادی درباره ی باغبانی ندارد بهترین گزینه است. حتی به راحتی می توانید با این کاکتوس خانگی زیبا خانه تان را رنگارنگ کنید. این کاکتوس با سایه‌های صورتی، نارنجی، بنفش کم‌رنگ، زرد، و سفید وجود دارد. این کاکتوس یک میوه با طعم بسیار شبیه به طعم توت فرنگی دارد. ولی باید مراقب تیغ های منحنی شکل آن باشید. این کاکتوس با آب و فضای کمی رشد می کند تقریبا نیاز به مراقبت خاص و زیادی ندارد.(کاکتوس های خانگی 3)

 

10.  کاکتوس اپونتیا باسیلاریس یا دم سگ آبی

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 3

برگ این کاکتوس بسیار به دم سگ آبی شباهت دارد. کاکتوس دم سگ آبی بسیار محبوبیت دارد. اکثرا آدم هایی که باغبانی را دوست دارند این کاکتوس را پرورش می دهند. هچنین این کاکتوس دارای گل های زیبا و رنگارنگی می باشد. این کاکتوس خانگی براحتی درون یک گلدان کاشته می شود. فقط باید مراقب باشید که بیش از حد نباید به آن آب داد. هم چنین باید در مکانی باشد که نور خورشید را به اندازه ی کافی دریافت کند. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این کاکتوس می توانید از کود گیاهی استفاده کنید.(کاکتوس های خانگی 3)

 

11. کاکتوس چانه یا کلاه قرمز

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 3

 

به کاکتوس کلاه قرمر کاکتوس یاقوتی هم می گویند. این کاکتوس بسیار شبیه به یاقوت است. هرفردی دوست دارد در باغجه یا خانه اش یاقوت پرورشش بدهد. درست این کاکتوس به آب زیادی نیاز ندارد اما مراقبت هم می خواهد. این کاکتوس علاقه ی زیادی به نور خورشید ندارد. اما قسمت سبز پایینی اندکی نور را دوست دارد. بهترین مکان برای این کاکتوس خانگی بالکن خانه ی شماست.(کاکتوس های خانگی 3)

 

12. کاکتوس اچینوسرئوس ریجیدیسموس یا جوجه تیغی رنگین کمانی

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس جوجه تیغی رنگی کمانی برای پرورش در خانه بهترین گزینه است. بهترین جا برای گذاشتن آن در خانه ضلع جنوب غربی خانه است تا بتواند در طول روز 4تا 6 ساعت نور دریافت کند. این کاکتوس خانگی فقط زمانی که خاکش خشک شده باشد به آب نیاز دارد.نگهداری از آن بسیار آسان است. در فصل تابستان با هاله ی ارغوانی رنگ خانه شما را زیبا می کند.(کاکتوس های خانگی 3)

 

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi