کاکتوس های خانگی 2

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری

کاکتوس های خانگی 2

انواع کاکتوس های خانگی 2

در پست قبل 4 نمونه از کاکتوس های خانگی زیبا را برای شما معرفی کردیم. با انواع کاکتوس های خانگی 2 با شما هستیم.

5. کاکتوس سرئوس تتراگونوس یا قلعه‌ی جادویی

 

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 2

از این کاکتوس اکثرا برای ایجاد حصار به دور خانه استفاده می شود. اما شما می توانید از این کاکتوس به عنوان گیاه گلدانی درون خانه هم استفاده کنید.کاکتوس قلعه جادویی با جذب نور خورشید، در جهت نور خورشید رشد می کند. پس برای اینکه کاکتوس قلعه جادوییتان در همه جهت رشد یکسانی داشته باشد بهتر است هر چند وقت یکبار آن را بچرخانید. نام دیگر کاکتوس قلعه جادویی، برج جادویی است. با توجه به رشد خوب و زیاد این کاکتوس به سرعت تبدیل به یک قلعه تبدیل می شود. این کاکتوس حداقل یک دهه برای شما بهترین کاکتوس خواهد بود.(کاکتوس های خانگی 2)

6. کاکتوس هاورثیا یا گورخری

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 2

کاکتوس گورخری به نور زیادی احتیاج ندارد. برای اینکه بتوانید گیاهی مانند عکس داشته باشید باید در یک گلدان بزرگ چند کاکتوس بکارید. اما باید دقت کرد که فاصله ی هر کدام از آن ها 15 سانتی متر باشد. گیاهان هم مانند انسان برای آب و غذا رقابت می کنند. پس باید به هرکدام فضای کافی برای رشد بدهید. گیاهان را به جان هم نیندازید!!(کاکتوس های خانگی 2)

 

7. کاکتوس سرئوس پرویانوس یا پرچین

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 2

هر موجود زنده ایی که می بینید نیاز به محبت دارد تا بتواند به خوبی رشد کند. اگر به گیاهانتان محبت نکنید خشن و وحشی بزرگ می شوند. اما یک نوع کاکتوس وجود دارد که حتی بدون محبت شما هم به خوبی رشد می کند. کاکتوس پرچین بدون هیچ محبت و چشم داشتی برای شما رشد می کند. همچنین در فصل بهار برای شما گل های زیبایی می دهد. و زمانی که فرآیند گل دادن آن کامل شد شاهد میوه های آن هم خواهید بود. میوه پرچین خوراک پرنده هاست. پس با داشتن این کاکتوس زیبا شما پرنده ها را هم جذب باغچه ی خود می کنید.(کاکتوس های خانگی 2)

8. کاکتوس هتیورا گرتنری یا عید پاک

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3,

کاکتوس های خانگی 2

کاکتوس عید پاک مخصوص  تعطیلات است. علت نام گذاری این کاکتوس خانگی هم برای این است که در کره شمالی نزدیک عید پاک گل می دهد. اگر این کاکتوس به خوبی و درست کاشته شود نیاز به نگهداری خاصی ندارد. اما برای اینکه عید پاک سال بعد گل بدهد شرایط خاصی را می خواهد.(کاکتوس های خانگی 2)

 

 

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi