کاکتوس های خانگی 1

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری

کاکتوس های خانگی 1

انواع کاکتوس های خانگی 1

کاکتوس ها در انواع گوناگونی وجود دارند. کاکتوس های خانگی زیبایی که به مراقبت زیادی هم احتیاج ندارند. کاکتوس ها خشک نمی شوند و حتی امکان دارد کل فضای خانه ی شما را هم اشغال کنند. تمام چیزی که یک کاکتوس نیاز دارد اندکی فضا و نور خورشید است. اگر به کاکتوس نور خورشید نرسد بی رنگ و رو می شود. کاکتوس ها با گل های رز تفاوت آنچنانی ندارند، چون هر دو هم خار دارند هم زیبایی عجیبی دارند. با انواع کاکتوس های خانگی 1 با شما هستیم.

 

در ادامه ی مطلب  فهرستی از انواع مختلف کاکتوس های زیبا را می بینید. این کاکتوس های زیبا را براحتی می توانید درخانه پرورش بدهید.

 

1. کاکتوس ژمینو کالیسیوم بالدیانوم یا چانه کوتاه

 

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3,

کاکتوس های خانگی 1

 

این کاکتوس زیبا، کوچک و بامزه به راحتی می تواند در گلدان رشد کند. این کاکتوس به راحتی بی آبی را تحمل می کند پس نیازی نیست زیاد نگران آبیاری آن باشید. این کاکتوس گل های سفید و زیبایی هم می دهد.که به زیبایی فوق العاده خانه تان می افزاید. تنها مشکل و نگرانی که درباره ی این کاکتوس وجود دارد تیغ های تیز و برنده آن است. (کاکتوس های خانگی 1)

2. کاکتوس اکینوپسیس کامئکرئوس یا بادام زمینی

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

 

کاکتوس های خانگی 1

کاکتوس بادام زمینی در فصل بهار گل های زیاد و بزرگی می دهد. تیغ های این کاکتوس زیاد خطرناک نیستند. می توانید کودکانتان را هم در پرورش دادن این کاکتوس مشارکت دهید. رنگ گل های این کاکتوس خانگی زرد است و بخاطر رنگ زرد این گل برای زنده ماندن باید با گیاهان سبز پیوند بخورد. یل پیوند زدن کاکتوس بادام زمینی به هر گیاه سبزی می توانید گل های زیبا و رنگارنگی داشته باشید.(کاکتوس های خانگی 1)

3. آپونتیا ميكرودائيس یا زبان مادرشوهر

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 1

این کاکتوس زیبا مظهر بانمکی بین تمامی انواع مختلف کاکتوس است. علت نام گذاری این کاکتوس هم که کاملا مشخص است!!! تیغ های آن به صورت کاملا یک دست و یک شکل رشد می کنند و شکل آن را خال خالی می کند. این کاکتوس فراتر از یک گیاه تزئینی است. معمولا بعد از دو سال باید گلدان کاکتوسمان را عوض کنید. یادتان باشد که بهتر است این کاکتوس را در گلدان بدون لعاب بکارید تا رطوبت اضافی کاکتوس را خراب نکند. گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که زبان مادر شوهر بعد از چند سال میوه های قرمز رنگ بسیار خوشمزه ای می دهد.(کاکتوس های خانگی 1)

 

کاکتوس های خانگی 1

 

4. کاکتوس اپیفیلوم یا ارکید

کاکتوس های خانگی 1,کاکتوس های خانگی 2,کاکتوس های خانگی 3

کاکتوس های خانگی 1

تنها کاکتوسی که در این فهرست به آب بیش تری نیاز دارد کاکتوس ارکید است. این کاکتوس سال ها عمر می کند. زیبایی خانه اتان را با این کاکتوس زیبا کنید. این کاکتوس را حتی می توانید درون گلدان های آویز هم بکارید تا شاخه های بلند این کاکتوس زیبا از گلدان سرازیر شود. برای گل دادن این کاکتوس باید به خوبی از آن مراقبت کنید. البته با پیوند زدن می توانید گل های رنگی صورتی، بنفش، قرمز و زرد را ایجاد کنید.(کاکتوس های خانگی 1)

 

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi