نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
دسته گل رز اروپایی,نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز,دسته گل تولد,دسته گل رز لاکچری,سبد گل رز,دسته گل,دسته گل رز تولد,دسته گل رز هلندی,جعبه گل رز,سبد گل رز هدیه,گل فروشی,فروش گل رز,گل رز,گل رز هلندی

نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز

نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز

بدون شک گل رز یکی از زیباترین گل‌ها در دنیا می‌باشد. گل رز به دلیل زیبایی، مقاومت بالا، فصل گل دهی زیاد و سازگاری با انواع آب و هوا در اکثر نقاط جهان پرورش داده می‌شود. با رعایت چند نکته ساده می‌توان این گیاه را تشویق کرد تا در تمام طول فصل بهار و تابستان گل بدهد. در این پست نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز را به شما توضیح خواهیم داد.با ما همراه باشید.

چیدن گل‌های پلاسیده:

برای گلدهی گل رز به طور منظم گل‌های پلاسیده و کهنه را بچینید. در غیر این صورت گیاه بیشتر دانه تولید می‌کند و گل‌های بیشتری نمی‌دهد. ساقه‌های سالم فقط باید قسمت گل آنها چیده شود، ولی ساقه‌های باریک و ضعیف باید از پایین‌تر قطع شوند تا رشدشان بهتر شود. ساقه‌ها را از جایی که قطرشان به اندازه مداد بود هرس کنید، حتی اگر مجبور شدید کل جوانه را بچینید این کار را بکنید.
همیشه بالاتر از برگ‌های سالم و کامل را ببرید. این قسمت‌ها جاهایی هستند که هورمون‌ها متراکم شده‌اند، بنابراین گیاه می‌تواند از این قسمت سریع‌تر جوانه و گل بدهد.

تغذیه و خاک مناسب:

یکی دیگر از نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز وجود دارد تغذیه مناسب است.در فصل بهار  و تابستان می‌توانید از کودها استفاده کنید. همچنین خاک گل رز باید سبک و دارای مغذی باشد تا بتواند به خوبی رشد کرده و گل بدهد.

کنترل و مهار بیماری:

گونه‌های مقاوم به بیماری رزها را انتخاب کنید تا از بیماری‌هایی همچون خال سیاه، سفیدک و پوسیدگی در تابستان‌های گرم و مرطوب پیشگیری شود، حتی گونه‌های مقاوم به بیماری هم ممکن است بیمار شوند. برگ‌های افتاده رزها را جمع کنید و از گیاه دور کنید تا ریسک عفونت مجدد کاهش یابد و در صورت لزوم از قارچ کش استفاده کنید.(نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز)

گیاه رز درست را انتخاب کنید:

رزها دارای گونه‌های بسیار مختلفی هستند. بسیاری از آنها اصلاح شده هستند و گل‌های زیبا با ماندگاری بالایی دارند. پس باید گیاه با گونه خوبی را انتخاب کنید.

محل نگهداری گل رز:

گل رز به نور آفتاب زیادی احتیاج دارد، آنها را می‌توان در باغچه و یا گلدان‌های مناسب کاشت کرد. آنها را در بهترین محل کاشت کنید تا بتوانند به خوبی رشد کنند. همچنین می‌توانید در فصل خواب آنها را هرس کنید. حتما در فصل زمستان باید محل نگهداری رز خنک باشد.(نکاتی برای گل دهی بیشتر گل رز)

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi