سفارش باکس گل

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
سفارش باکس گل,سفارش باکس گل ارزان,سفارش باکس گل لاکچری,سفارش باکس گل تولد,سفارش سبد گل,سفارش سبد گل ارزان,سبد گل لاکچری,سفارش گل رز,گل رز هلندی

سفارش باکس گل

سفارش باکس گل

مجموعه آنلاین راتارز (RataRose) در راستای الکترونیک شدن بخش فروش گام مهمی را برداشته است و با راه اندازی فروشگاه آنلاین کار شما عزیزان را آسان کرده است.شما عزیزان میتوانید به صورت آنلاین سفارش باکس گل دهید.راتارز محصولات متنوع و لاکچری ارائه میدهد که میتواند در باب سلیقه شما عزیزان باشد.یکی ار این محصولات قلب رز است که به آن اشاره خواهیم کرد.

قلب رز با حروف

مجموعه راتارز (RataRose) پرسنلی خلاق دارد که که این پرسنل محصولاتی بسیار با کیفیت تولید میکنند. یکی از این محصولات قلب رز با حروف است.این محصول زیبا و خلاقانه یک جعبه به صورت قلب میباشد که با 120شاخه گل رز هلندی آن را  تزیین کرده ایم.روی این قلب برجسته با گل رز از یک حرف استفاده شده است که این حرف میتواند اول اسم کسی که میخواهیم این کادو را به او بدهیم باشد.

اولین و مهمترین رکن در مجموعه راتارز کیفیت محصولات است چرا که رضایت مشتری برای ما بسیار مهم است و این رضایت در گرو کیفیتی محصولی است که شما عزیزان خریداری میکنید.

دومین رکن که باز هم برای ما بسیار مهم است قیمت کالا است . قیمتی که مشتری توان پرداخت آن را در ازای خرید محصول داشته باشد. ما سعی کرده ایم که سود بسیار اندکی را در قبال محصولاتمان دریافت کنید.

سومین رکن حمل و نقل سریع کالاست. وقت بسیار مقوله با ارزشی است که راتارز برای وقت مشتریان ارزش زیادی قائل است . راس همان زمانی را که شما برای مقرر کرده اید محصول به دست شما عزیزان خواهد رسید.

ارسال قلب رز با حروف و دیگر محصولات مجموعه آنلاین راتارز  برای ساکنین تهران به صورت رایگان انجام میشود.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi