راه های افزایش عمر شاخه های گل

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
عطر گل رز,گل رز هلندی,راه های افزایش عمر شاخه های گل,سفارش آنلاین گل رز هلندی,سبد گل رز هلندی,جعبه گل رز هلندی قرمز,گل رز,فروش آنلاین باکس گل رز هلندی قرمز,سبد گل رز سفید,دسته گل رز هلندی

راه های افزایش عمر شاخه های گل

راه های افزایش عمر شاخه های گل

راز اول :

وقتی گل رز می خرید، قسمتی از گل که گلبرگ ها به ساقه چسبیده اند را آرام فشار دهید. اگر نرم و شل بود یعنی این گل تازه نیست و نباید آن را بخرید. اگر سفت بود، این رز تازه است. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز دوم :

اگر قبل از خریدن گل ها و گذاشتن آنها در گلدان، وقت زیادی دارید، بهتر است که هر کدام از آنها را در محفظه های آب جداگانه بگذارید و یا از قبل سطل آبی همراهتان داشته باشید یا حداقل به دور ته گل ها حوله خیسی بپیچید. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز سوم :

3 تا 5 سانت از پایین ساقه را ببرید و به برش انتهایی زاویه ای 45 درجه بدهید و سپس در گلدان بگذارید. این کار باعث می شود که هوای اضافه وارد ساقه ها نشود. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز چهارم :

از چاقوی بسیار تیزی برای پاک کردن ساقه استفاده کنید. برای ساقه های چوبی و کلفت تر، می توانید از قیچی باغبانی تیز استفاده کنید. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز پنجم :

همیشه همیشه همیشه از گلدان تمیز براقی که با آب داغ و صابون آبکشی شسته و آبکشی کرده اید استفاده کنید. این کار موجب از بین رفتن میکروارگانیسم ها می شود. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز ششم :

گل ها خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید آب لازم دارند. برای آب ریختن به گلدان گل ها از آب سبک و بدون املاح معدنی استفاده کنید، مانند آبی که در اتو می ریزید. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز هفتم :

از آنجائیکه گل های شاخه بریده دیگر از طریق ریشه هایشان مواد غذایی را دریافت نمی کنند، شما باید به آنها غذا بدهید. این باعث می شود که غنچه ها باز شوند.
راه حل های خانگی برای این کار وجود دارد، ولی گلفروشان توصیه می کنند که از بسته های غذای گیاهان استفاده کنید. وقتی گل های شاخه بریده می خرید، از این مواد غذایی نیز برای آنها بخرید. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز هشتم :

علاوه بر مواد غذایی، اضافه کردن کمی وایتکس – حدود ربع قاشق چایخوری برای هر 473 سی سی آب کافی است و آب را تمیز و صاف نگه می دارد و میکروارگانیسم های مضر را از آب دور می کند. ولی وایتکس زیاد می تواند به گلی که قصد دارید از آن مراقبت کنید، آسیب می زند. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز نهم :

تقریباً همه گل ها، علاوه بر کشیدن آب از طریق ساقه ها، از بخار آب در طول روز استفاده می کنند. پس از پاشیدن آب به آنها دریغ نکنید. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

راز دهم :

لازم نیست شما هم گل ها را در یخچال نگهداری کنید. فقط آنها را شب ها به جای سردی منتقل کنید و از نقاط گرم خانه از جمله شومینه و اجاق گاز و نور مستقیم آفتاب دور نگه دارید تا به گلبرگ ها ظریف صدمه نخورد. (راه های افزایش عمر شاخه های گل)

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | گلدون مجسمه ای گل آغوش عشق | دسته گل

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi