دسته گل برای تولد

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
دسته گل تولد,ارقام گل رز,دسته گل رز قرمز مناسبتی,سفارش آنلاین دسته گل اروپايي رز قرمز,سبد گل رز,دسته گل سفيد هلندي,فروش آنلاین دسته گل رز قرمز هلندي,دسته گل اروپايي رز سفيد هلندي,دسته گل برای تولد,دسته گل ارزان,دسته گل زیبا,دسته گل عروس,سفارش دسته گل,دسته گل رز,گل فروشی,گل رز هلندی,گل,جعبه گل ارزان,جعبه گل لاکچری,سبد گل

دسته گل برای تولد

دسته گل برای تولد

گل رز از جمله محبوب ترین گل ها در جهان به حساب می آید . مگر میشود تولد عشقتان , عزیزتان و یا همسرتان باشد و به او گل رز هدیه ندهید. گویی گل رز خلق شده است  فقط برای کادو و هدیه دادن . راتارز مجموعه بسیار مدرن و حلاق در گل آرای گل رز هلندی است که میتواند در مناسبت های گوناگون برای شما عزیزان کاربرد داشته باشد . مثل دسته گل برای تولد که میتوانید با سفارش آنلاین از طریق وب سایت راتارز طرفتان را غافل گیر کنید . راتارز انواع گوناگونی از دسته گل رز هلندی ذارد که در این اینجا به دسته گل قیفی رز هلندی اشاره خواهیم کرد.

دسته گل قیفی رز

دسته گل برای تولد میتواند یکی از شیک ترین و بهترین هدیه های باشد که شما به طرفتان میدهد . آیا شما تت به حا بانویی را دیده اید که از هدیه گرفتن گل رز خوشحال نشود . در واقع خانم ها عاشق گل رز هستد و آقایان میتوانند همواره با هدیه دادن این گل محبوب و زیبا باعث خوشحالی طرفشان شوند. ناگفته نماند که آقایان هم این گل را دوست دارند. دسته گل قیفی رز هلندی یک محصول بسیار جدید و شیک است که تشکیل شده از یک دسته گل قیفی به رنگ طلایی و پوشیده شده است از تعدادی گل رز قرمز هلندی.

سفارش آنلاین و حمل و نقل سریع و آسان

شما میتوانید با ورود به بخش محصولات وب سایت راتارز از محصولات ما دیدن فرمائید و همانجا ثبت سفارش دهید. این کار میتواند در وقت شما عزیزان صرفه جویی کند هم جنین در هنگام سفارش باید برای ما محل دقیق و زمان را تعیین کنید و راتارز راس همان زمان انتخابی از سوی شما و مکان مورد نظز محصول را به دست شما عزیزان خواهد رساند

ارسال دسته گل برای تولد و دیگر محصولات راتارز به درون شهر تهران به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi