جعبه گل حرف m

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس گل حروف انگلیسی,جعبه گل به حرف m,باکس گل حرف m,سبد گل حرف m,حروف m,باکس گل رز حرف m,باکس گل رز به شکل m,باکس گل m,گل به شکل m,باکس گلm,سبد گل m,با گل رز حرف m

جعبه گل حرف m

جعبه گل حرف m یکی از محصولات پرطرفداری هست که معمولاً برای مناسبت هایی مانند تولد که هدیه مربوط به شخص خاصی است استفاده میشود.

در تصویر زیر یک نمونه از باکس گل رز قرمز به شکل حرف M را مشاهده میکنید. همچنین میتوانید جهت مشاهده توضیحات بیشتر و یا اطلاع از قیمت محصول و در صورت تمایل ثبت سفارش برای این محصول، به این لینک ” باکس حروف m ” مراجعه فرمایید.

جعبه گل حرف m,باکس گل حرف m,سبد گل حرف m,حروف m,باکس گل رز حرف m,باکس گل رز به شکل m,باکس گل m,گل به شکل m,باکس گلm,سبد گل m,با گل رز حرف m

سفارش آنلاین جعبه گل حرف m

جهت مشاهده و اطلاع از قیمت دقیق این محصول در هر زمان میتوانید به بخش محصولات راتارز با آدرس محصولات وارد شوید. سپس از بخش باکس حروف محصولات مربوط به باکس گل حروف را انتخاب نماید. در اینجا جعبه های گل به شکل حروف مختلف مثل باکس حرف m و یا باکس حرف s و یا هر حرفی انگلیسی که دیگر را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید باکس مربوط به هر یک از حروف را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید. مانند گل رز قرمز هلندی، گل رز زرد هلندی، گل رز لب ماتیکی، گل رز رنگین کمان و….

جهت سفارش باکس گل حروف مورد نظر، در صورتی که حرف ترکیب حرف و رنگ مورد نظرتان در لیست محصولات موجود نبود، میتوانید از طریق راه های ارتباطی راتارز با بخش فروش و سفارش گیری باکس گل تماس بگیرید و سفارشتان را ثبت بفرمایید.

بطور مثال شما میتوانید از طریق چت آنلاین در پایین سمت راست صفحه ویا از طریق تلگرام و واتس اپ و همینطور از طریق تماس تلفنی حرف مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. و همینطور رنگ گلهایی که در جعبه گل باید قرار بگیرند را نیز مشخص کنید و به این صورت بدون هیچ هزینه اضافی باکس گل مورد نظرتان را بصورت سفارشی تشکیل دهید و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. جهت مشاهده اینجا را کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi