تازه نگهداشتن گل طبیعی

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
تازه نگهداشتن گل طبیعی,دسته گل رز لاکچری,حقایق جالب درباره ی گل رز,تفاوت گل رز ایرانی و هلندی,دسته گل اروپایی,دسته گل اروپائی,دسته گل ارزان,دسته گل رز,دسته گل تولد,دسته گل هدیه,لاکس زیبا,باکس گل ارزان قیمت,جعبه گل ارزان,گل رز ارزان

تازه نگهداشتن گل طبیعی

راهکارهایی برای تازه نگهداشتن گل طبیعی

قطعا همه ی ما از دیدن یک گل طبیعی زیبا لذت می بریم. هر فرد دوست دارد یک گلدان رنگین وقشنگ را درون خانه اش داشته باشد. اما مشکلی که وجود دارد این است که گل های طبیعی شاخه بریده شده عمر کوتاهی دارند. اما راه هایی وجود دارد که به شما در تازه نگهداشتن گل طبیعی زیبایتان کمک می کند.

1. ضدعفونی کردن آب و تغذیه گل

رازی که برای تازه نگهداشتن گل طبیعی و جلوگیری از پژمردگی گل طبیعی وجود دارد این است که باکتری های موجود در آب را به حداقل برسانیم. و گل را مانند زمانی که هنوز بریده نشده بود تغذیه کنیم.

یکی از راه های از بین بردن باکتری های موجود در آب و تغذیه ی گل استفاده از یک ضدعفونی کننده خفیف وشکر است. اما یکسری راه دیگر هم وجود دارد که باعث به تعویق انداختن پژمردگی گل می شود.

2. کوتاه کردن ساقه گل

اگر انتهای ساقه ی گل به درستی بریده شود باعث طولانی تر شدن عمر گل می شود. پس بهتر است هر روز حدود  نیم اینچ از پایین ساقه گل را با زاویه ی 45 درجه ببرید. با این کار گل بیشتر آب را جذب کند.

دقت کنید که برای بریدن ساقه گلتان از قیچی کند استفاده نکنید. این کار به جای بریدن فقط سلقه را له می کند. بهتر است برای اینکار از یک چاقو تیز یا قیچی باغبانی استفاده کنید. اگر می خواهید حین بریدن ساقه هیچ هوایی وارد رگ های ساقه گل نشود بهتر است ساقه را زیر  آب ببرید. برای اینکار می توانید سینکتان را پر از آب سرد کنید ودرون آن ساقه گل راببرید.

توجه داشته باشید برای حفظ تازگی گل طبیعیتان قبل از قرار دادن گل درون آب سطحی و کم عمق گل را چند ساعت درون آب عمیق قرار دهید.

برای قرار دادن گل درون ظرف پرآب برگ هایی که درون آب قرار دارند را ببرید. اینکار نه تنها باعث زیبایی گلدان می شود. باعث آب گلدان هم تمیز بماند.

برای اینکه راه هوا در گل هایی مانند گل لاله بسته نشود بهتر است با یک سوزن چندسوراخ روی ساقه ی گل ایجاد کنید.

3.چند کار جالب برای تازه نگهداشتن گل طبیعی

1) استفاده از لیموناد

شکر موجود در لیموناد برای تغذیه گیاهان بسیار مفید است و موجب طولانی تر شدن عمر گل ها می شود.

2) استفاده از سکه

مس موجود در سکه از رشد باکتری ها در آب گلدانجلوگیری می کند. قرار دادن یک سکه مسی در ته گلدان، موجب می شود که گل لاله به جای خم شدن، محکم و استوار بماند.

3) استفاده از آب جوش!

جالب است بدانید که با این ترفند می توانید گل های رز را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید. ساقه گل را مطابق آنچه گفته شد با زاویه ببرید و قبل از اینکه گل در گلدان قرار بدهید، روی انتهای ساقه بریده شده، آب جوش بریزید!

4) استفاده از آسپرین

برای تازه نگه داشتن گل طبیعی یک قرص آسپرین را له کنید و قبل از اینکه گل ها را درون گلدان قرار بدهید، قرص را درون آب حل کنید. اینکار کمک شایانی به تازگی و طراوت گل ها می کند.

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi