بهترین هدیه تولد

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس گل حرف m,بهترین هدیه تولد

بهترین هدیه تولد

بهترین هدیه تولد-باکس گل حروف

مجموعه راتارز (RataRose) همواره به دنبال خلق آثار خلاقانه در تولید محصولات باکس گل (جعبه گل، سبد گل) می باشد. یکی از محصولات راتارز در که در این مطلب قصد داریم شرح دهیم، باکس گل به شکل حروف می باشد. این هدیه از دسته هدایای مناسبتی گل (بهترین هدیه تولد) به شمار میرود که از آن میتواند در مراسم سالگرد ازدواج، سالروز تولد عزیزانمان و… استفاده کرد.

بهترین هدیه تولد

در اینجا قصد داریم به محصولاتی را که به شکل حروف هستند بپردازیم. محصولاتی همچون حروف m میتوانند بهترین هدیه تولد باشند زیرا در این جعبه گل حروف قرار داده میشوند که این حروف میتوانند اول اسم طرفتان باشد . این محصول بسیار سورپرایز کننده است و پیشنهاد راتارز به شما این است اگر تولد طرفتان نزدیک است یا حتی بی بهانه بخواهید او را غافل گیر کنید از باکس حروف استفاده نمائید.برای خریدن بهترین هدیه برای طرفتان حتما با راتارز همراه شوید.

سفارش آنلاین کادو تولد

شما عزیزان میتوانید با ورود به وب سایت راتارز و بخش محصولات از نمونه کارهای گل رز دیدن فرمائید و همانجا به صورت آنلاین در هر کجای ایران عزیز که هستید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. و راتارز به تمام نقاط ایران محصول را ارسال میکند. این مجموعه در بخش صادرات به کشور های همسایه هم فعالیت دارد.

ارسال تمامی محصولات راتارز به داخل شهر تهران به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

کیفیت, حمل و نقل سریع و آسان و قیمتی مناسب از اولویت های این مجموعه به شمار میاید. راتارز کیفیت بالای محصولات خود را تضمین میکند همچنین راس همان ساعت در همان مکان انتخابی شما محصول به دستتان خواهد رسید.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi