باکس گل رز تولد

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس گل رز تولد,باکس گل هدیه,باکس گل لاکچری,باکس گل رز,گل رز قرمز هلندی,دسته گل رز قرمز,سبد گل رز ارزان,سبد گل رز سفید,جعبه گل رز لاکچری,دسته گل رز شیک

باکس گل رز تولد

اگر تولدی در پیش دارید مخصوصا که تولد , تواد عشقتان باشد حتما به او در کنار کادوئی که میدهید باکس گل رز هدیه دهید . گل رز خود نماد عشق و علاقه است حال چه بهتر که این گل را در یک باکس شکیل در روز تول عشقتان هدیه دهید . رتارز محصولات متنوع و  مد روزی از گل رز هلندی را دارد که به صورت باکس گل رز تولد , دسته گل رز هلندی تولد , سبد گل رز هلندی تولد و غیره میباشند.

باكس استوانه ای چرمی رز قرمز

یکی از این محصولات که مخصوص تولد است باکس گل رز تولد به شکل استوانه ای است . جنس این باکس گل چرم است و میتواند به مدت طولانی برای شما کارامد باشد و هرزگاهی گل های درون آن را تعویض کنید.درون این باکس استوانه ای چرمی را با 40 شاخه رز هلندی قرمز پر کرده ایم که نمایه ویژ های به این محصول بخشیده است.

سفارش آنلاین باکس گل رز تولد

شما در هر کجای ایران و در هر لحظه ای که هستید میتوانید وارد سابت راتارز شوید و باکس گل رز تولد و هر محصول دیگری را که در آنجا انتخاب کنید سفارش دهید . راتارز در مورد کیفیت تمام محصولات خود به شما تضمین میدهد پس خیالتان از بابت محضول خریداری شده کاملا راحت باشد. پس از ثبت سفارش زمان ارسال و مکان مورد نظر را برای ارسال محصول تعیین کنید تا راتارز سر ساعته تعینی در مکان مورد نظر شما محصول را ارسال کند . زمان ارسال محصول هم بسیار پائین است و در کمترین زمان ممکن محصول شما به دستتان خواهد رسید .

ارسال محصولات برای تهرانی های عزیز به صورت رایگان انجام میشود.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi