باکس چرمی گل رز

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس چرمی گل رز,گل فروشی,گل رز,سبد گل رز,جعبه گل رز,گل رز هلندی,دسته گل رز,گل رز هدیه,فروش گل رز,گل رز تولد,سبد گل تولد,خرید گل رز

باکس چرمی گل رز

راتارز مجموعه ای خلاق است و با در نظر گرفتن سلایق مختلف انواع کادوئی های گل رز را تهی کرده است . گل رز میتواند در تمام مناسبت ها کادویه خوبی باشد و این شاید کسی رانتوانید پیدا کنید که از هدیه گرفتن گل رز خوشحال نشود. یکی از محصولات راتارز باکس چرمی گل رز است.

باکس چرمی گل رز

باکس چرمی گل رز در دو نوع است . یکی باکس چرمی استوانه ای یکی باکس چرمی مکعبی که هر کدام از این باکس چرمی را میتوان با انواع گل رز تزئین نمود.

راتارز یک گل فروشی مدرن است و برای مناسبت های مختلف گل های رز را باصورت مختلف تزئین میکند مانند باکس چرمی گل رز , جعبه گل رز هلندی , سبد گل رز هلندی , دسته گل اروپائی , دسته گل معمولی , دسته گل قیفی و …. . پس با این احتساب شما دیگر نگران کادو و هدیه دادن نباشید و راتارز کیفیت محصولات خود را تضمین میکند.

فروش آنلاین باکس چرمی گل رز

برای خریدن باکس چرمی گل رز و دیگر محصولات لازم نیست که حتما به گل فروشی بروید کافی است وارد سایت راتارز (RataRose) شوید و به بخش محصولات بروید . در آنجا انواع محصولات مربوط به گل رز هلندی موجود میباشد و شما میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمائید.

چنان چه در محصولی ترکیبی از محصولات ما را خواستید به ظور مثال اگر دیدید یکی از محصولات باکس چرمی استوانه ای رز رنگین کمان بود و شما خواستید رز قرمز باشد میتوانید از طریق راه ای ارتباطی با راتارز محصول مورد نظر خود را اعلام کنید و راتارز هم آن را برای شما عزیزان تهیه مینماید.

ارسال باکس چرمی گل رز و تمام محصولات به داخل شهر تهران رایگان انجام میشود.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. جهت مشاهده اینجا را کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi