باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی,سبد گل رز,گل فروشی,جعبه گل رز هلندی,سبد گل,سبد گل تولد,سبد گل هدیه,باکس گل رز,فروش گل رز,خرید گل رز

باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی

گل رز ملکه گل ها بر روی زمین است . این گل را گل عشق مینامند . گل رز را وقتی هذیه میدهید تاثیر بسیار زیادی دارد . آقایان از معجزه گل رز نباید غافل شود این گل به حدی برای خانم ها جذاب است که وقتی گل رز هدیه میدهید مثل این میماند که یک کادو بسیار گران قیمت هدیه داده اید و حتی تاثیری بیشتر … . راتارز (RataRose) محصولاتی متنوعی از گل رز را دارد که ما در اینجا به محصولی به نام باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی میپردازیم.

باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی

این محول یک محصول خاص و زیباست که شما عزیزان میتواندید دی اکثر مناسبت ها از آن استفاده کنید . یک باکس چرمی بسیار با ارزش که کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و شاما میتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید . این محصول با 20شاخه گل رز رنگين كمان هلندي مزین شده است.

باکس استوانه ای گل رز رنگین کمانی و تمام محصولات مجموعه راتارز (RataRose) کیفیت بسیار بالایی دارد و تمام تلاش ما در بهبود بالا بودن کیفیت محصولات است چرا که کیفیت مهمترین فاکتور هر محصول به حساب میآید و برای ما هم اولویت اول است.

یکی دیگر از نکاتی را که ما روی آن حساسیت ویژه ای داریم زمان تحویل محصول است . از زمانی که شما عزیزان محصولی را ثبت و سفارش میدهید مجموعه راتارز سریعا محصول انتخابیه شما را تهیه و اماده ارسال میکند پس از این بابات هم خیالتان راحت باشد که از زمان سفارش محصول تا ارسال آن هیچ وقفه ای ایجاد نمیشود.

قابل ذکر است که راتارز برای رفاه حال شما عزیزان ارسال محصولات خود را به داخل شهر تهران کاملا رایگان انجام میدهد.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. جهت مشاهده اینجا را کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi