باکس استوانه ای رز فیستا

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باکس استوانه ای رز فیستا,باكس استوانه ای چرمی رز فیستا هلندي,سبد گل رز فیستا هلندي,جعبه گل رز,باکس گل رز سفيد هلندي,سبد گل رز فیستا

باکس استوانه ای رز فیستا

باکس استوانه ای رز فیستا

گل رز به تنهایی بسیار زیبا و عام پسند است . حال اگر گل رز را به شکل های مختلف و با محصولاتی نظیر باکس گل , سبد گل , جعبه گل و … تزئین کنیم چقدر با ارزش تر و شکیل تر خواهد شد و حتی میتوان به عنوان یک کادوی لاکچری از آن استفاده کرد.

یکی از این محصولات تزئین شده باکس استوانه ای رز فیستا است که این محصول دارای یک باکس استوانه ای از جنس چرم است . این باکس کیفیت بسیار بالایی دارد از همین رو ماندگار است و میتواند برای شما سالیان سال حکم گلدان را داشته باشد و هر چند وقت یک بار گل رز درون آن را عوض کنید. در این محصول راتارز (RataRose) از گل رز فیستا استفاده کرده است که یکی از گونه ها ی گل رز است که بسیار خاص و زیبا میباشد.

تولید گل رز هلندی

برای تولید گل رز هلندی شرایط خاصی باید محیا باشد. تولید گل رز هلندی بسیار سخت است و هزینه بسیار بالایی  در قیاس با گل های دیگر دارد.این گل را در گلخانه های پیشرفته با تجهیزات زیاد تولید میشود و همچنین نظارت و رسیدگی زیادی را را میخواهد تا شما یک گل رز هلندی داشته باشید. راتارز تمام این امکانات را فراهم کرده است تا شما یک گل رز هلندی با طراوت و تازه داشته باشید.

سفارش آنلاین باکس استوانه ای رز فیستا

هدف از را اندازی بخش آنلاین راتارز راحتی و صرفه جویی در وقت شما و همچنین در دسترس بودن در هر لحظه برای شما عزیزان است.شما با مراجعه به سایت و پیج اینستاگرام راتارز میتوانید باکس استوانه ای رز فیستا و محصولات دیگر را مشاهده و انتخاب نمائید و در کمترین زمان محصول به دست شما میرسد.

ارسال محصولات راتارز به داخل شهر تهران به صورت کاملا رایگان انجام میشود.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi