باكس کلاسیک رز زرد هلندی

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
باكس کلاسیک رز زرد هلندی,باکس هدیه,جعبه گل رز,سبد گل رز,سبد گل رز تولد,جعبه گل تولد,دسته گل,دسته گل رز هدیه,گل رز هلندی,سبد گل,گل رز زرد

باكس کلاسیک رز زرد هلندی

مجمعه راتارز ارائه دهنده انواع گل رز تزئین شده است. این مجموعه با به کارگیری خلاقیت و استفاده از متد های روز دنیا گل رز هلندی به طرق گوناگون تزئین میکند به طوری که این محصولات بسیار مناسب برای هدیه دادن هستند. ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از گل رز برای هدیه دادن استفاده کنید چرا گل رز تاثیر بسیار زیادی در ابراز عشق و علاقه به طرفتان را دارد و هر وقت صحبت از گل رز است پای عشقی در میان است.

باكس کلاسیک رز زرد هلندی

راتارز محصولاتی متنوعی دارد که یکی از این محصولات باكس کلاسیک رز زرد هلندی است. این کار تهیه شده از یک باکس کلاسیک خوابیده است که آن را با گل رز زرد هلندی مزین کرده ایم . این محصول زیبا طرفداران زیادی دارد چرا که یک نمونه محصول جدید و خاص است.

جعبه گل هدیه

گل رز را برای هدیه استفاده میکنند حال اگر گل رز در درون یک جعبه شیک قرار دهید چقدر متفاوت تر خواهد شد. راتارز برای تزئین گل رز از جعبه , سبد و باکس های  لاکچری استفاده میکند.

سفارش آنلاین باكس کلاسیک رز زرد هلندی

فروشگاه اینترنتی راتارز با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز راه اندازی شده است . شما هر زمانی در هر کجای ایران که باشید میتوانید با مراجعه به سایت و اینستاگرام راتارز از محصولات ما دیدن فرمائید و همان جا سفارش خود را ثبت کنید.

پس ثبت سفارش شما محصول سریعا تهیه میگردد و آن را برای شما عزیزان ارسال خواهیم کرد.

راتارز کیفیت محصولات خود را کاملا تضمین میکند و خیالتان از بابت کیفیت محصول و شادابی و طراوت گل راحت باشد.

ارسال به داخل شهر تهران به صورت رایگان است.

جهت اطلاع از تخفیف های دوره ای ویا معرفی محصولات جدید، پیج اینستاگرام راتارز با آدرس RataRose_com را دنبال کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi