آشنایی با انواع گل آپارتمانی2

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری

آشنایی با انواع گل آپارتمانی2

آشنایی با انواع گل آپارتمانی قسمت دوم

ادامه بخش معرفی و آشنایی انوع گل آپارتمانی قسمت دوم در زیل آورده شده است.

برگ بیدی

گل آپارتمانی

این گل آپارتمانی از نوع علفی و خزنده است. طرح آویز مانند این گل برای دادن زیبایی خاص به مکان قرار دادنش می هد. بهتر است از ساقه های دراز و منحرف به منظور تکثیر استفاده شود. این گیاه برای پوشش گلدان های بزرگ مناسب است.

این گل آپارتمانی بسیار زیبا به حداقل یک ساعت نور مستقیم افتاب در روز نیاز دارد و برای کم شدن دفعات آبیاریش بیش از ۴ ساعت در زیر نور مستقیم نباشد و اگر زیاد از حد در زیر افتاب بماند از جذابیت و زیبایی گل کاسته می شود. بین دو آبیاری خاک خشک شود.

 

کالانکوئه

گل آپارتمانی

به طور معمول فصل پیدایش گل از اوایل پاییز تا شروع هوای گرم است. این گل آپارتمانی دارای گل های به رنگ های قرمز، نارنجی، صورتی، زرد و سفید است. گلدهی این گل  با وارد شدن اش به محیط بدون نور و تهویه کاهش پیدا می کند. بهترین مکان برای نگهداری  این گل کنار پنجره باز، پشت پنجره و بالکن است.

بین دو آبیاری باید خاک خشک شود. به علت گلدار بودن به طورمتوسط روزانه آبیاری می شود. قبل از آبیاری خاک را چک کنید تا از ریزش گلها به خاطر دادن آب زیاد خودداری شود. کالانکوئه یک گل آپارتمانی روز کوتاه است و برای شروع گل انگیزی، فقط به دو روز کوتاه (شب بلند) نیاز دارد.

آزالیا

گل آزالیا دارای گل‌های زیاد و زیبایی منحصربفرد است و به همین دلیل یکی از گیاهان پرطرفدار است. گل های این گل آپارتمانی معمولا اواسط بهار باز می شوند.

برای این  گل آپارتمانی محیط گرم اصلا مناسب نیست و محیط گرم چون باعث خشک شدن خاک و از بین رفتن ریشه گیاه می‌شود. باد ملایم و هوای مرطوب را دوست دارند. حتماً در معرض وزش نسیم یا باد ملایم باشند.آبیاری زیاد این گل آپارتمانی باعث بیماری در ریشه‌ها و از‌بین‌رفتن آن‌ها می‌شود.

لینک مرتبط:

 باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi