آشنایی با انواع گل آپارتمانی

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
گل آپارتمانی

آشنایی با انواع گل آپارتمانی

آشنایی با انواع گل آپارتمانی

در این بخش برخی از گل آپارتمانی را که نگهداری آنها ساده و راحت است را معرفی خواهیم کرد.

پوتوس

گل آپارتمانی

این گیاه یا گل آپارتمانی مقاوم در برابر کمی نور ساختمان های آپارتمانی است. به دلیل قدرت تصفیه بالایش، بسیار مناسب و پرکاربرد در هوای آلوده ی شهری مثل تهران است.

پوتوس نیم سایه را ترجیح میدهد اما نژادهای ابلق رنگ تنوع خود را در سایه از دست میدهد. این گل آپارتمانی را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و اجازه دهید خاک سطح گلدان در زمان بین دو آبیاری خشک شود و سپس آبیاری نمایید. زهکش گلدان را مرتبا بازدید کنید. آبیاری زیاد برای این گیاه مضر است و باعث پوسیدگی و زرد شدن ساقه می شود.

گندمی یا سنجاقی

گل آپارتمانی

 

این گل آپارتمانی دارای رشد سریع و قیمت مناسب ارزان و طرحی زیباست. برای کسانی که خیلی به روش های نگهداری گیاه آپارتمانی آشنایی ندارند بسیار مناسب است، حالت آویز گل و این گیاه و دو رنگ بودن اش زیبایی خاصی با آن داده است.

برای نگهداری این گل آپارتمانی بهترین محل نزدیک بودن به پنجره است. از تابش مستقیم آفتاب به آن به خصوص در ظهر جلوگیری کنید. بهترین مکان برایش قرار دادن آن در کنار دیگر گلدان ها در حیاط در ناحیه ای که سایه است. بهترین موقعیت و محل برای این گل در منزل کنار پنجره با نور زیاد است تا برگ های زیبای آن بیش از اندازه بلند و شکننده  نشوند.

برگ انجیری

گل آپارتمانی

هوای مطلوب این گل آپاراتمانی ، گرم و مرطوب است. این گیاه نیز برای افراد مبتدی مناسب است. این گیاه تغییرات درجه حرارت را به راحتی می پذیرند.

این گیاه نیز مانند گل آپارتمانی قبلی، بهترین و مناسب ترین مکان برایش نزدیک پنجره با نور غیرمستقیم و نیم سایه، نیم نور آفتاب است. نور کم هم برای این گیاه خیلی مناسب نیست چراکه باعث کم شدن بریدگی های برگ و کاهش زیبایی اش می شود.

همیشه قبل از آبیاری رطوبت سطح خاک را بازدید کنید. حدفاصل بین دو آبیاری باید سطح خاک خشک شود. از دادن آب زیاد و تعداد زیاد آبیاری خودداری کنید.

 

لینک مرتبط:

 باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi