قسمت های مختلف گیاه

نحوه خرید باکس گل:

      1- تماس با مرکز یا موبایل
      2- انتخاب نوع و ویژگی باکس گل مورد نظر
      3- ارسال باکس گل برای مشتری
قسمت های مختلف گیاه

قسمت های مختلف گیاه

قسمت های مختلف گیاه

هر گیاهی که در اطراف ما وجود دارد فارغ از شکل ظاهرشان دارای قسمت های مشترکی هستند. ما در این نوشته قصد داریم قسمت های مختلف گیاه را برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

 ریشه ها

ریشه ها مانند نی هایی هستند که آب و مواد معدنی را از خاک جذب می کنند. موهای ریز ریشه که به ریشه چسبیده، به جذب کمک می کند. ریشه ها به ثابت نگه داشتن گیاه در خاک کمک می کنند به طوری که گیاه سقوط نمی کند. ریشه ها همچنین غذای اضافی را برای استفاده در آینده ذخیره می کنند.

ساقه ها

ساقه ها کارهای زیادی انجام می دهند. آنها از گیاه پشتیبانی می کنند. آنها مانند سیستم لوله کشی گیاه عمل می کنند. یعنی آب و مواد مغذی را از ریشه ها به بخش های دیگر گیاه هدایت می کنند و غذا را نیز به شکل گلوکز از برگ ها به بخش های دیگر گیاه منتقل می کنند. ساقه ها ممکن است مانند ساقه نرم و خم شدنی یک گل آفتاب گردان باشند یا مانند تنه یک درخت بلوط، چوبی باشند.

 

برگ ها

بیشتر غذای گیاهان در برگ هایشان ساخته می شود. برگ ها طراحی شده اند برای این که گیاه از طریق آنها نور خورشید را به دام بیندازد. گیاه از نور خورشید استفاده می کند تا غذا را طی فرایندی به نام فتوسنتز بسازد.

 گل ها

گل های بخش تولید مثل بیشتر گیاهان هستند. گل ها شامل گرده ها و تخم های ریزی به نام تخمک هستند. بعد از گرده افشانی گل و باروری تخمک، تخمک در داخل یک میوه ایجاد می شود.

میوه

میوه

میوه پوششی را برای دانه یا تخم فراهم می کند. میوه می تواند گوشتالو باشد مثل یک سیب یا سخت باشد مثل آجیل.

دانه ها یا تخم ها

یکی از قسمت های مختلف گیاه تخم گیاه است.تخم هر گیاه، گیاه جدیدی را در خود دارد. تخم ها در میوه تشکیل می شوند.

لینک مرتبط:

باکس گل آلبومی | باکس گل حروف | دسته گل تولد

برای خرید بهترین و با دوام ترین انواع باکس گل رز هلندی به راتارز اعتماد کنید. بر روی لینک پیج اینستاگرام راتارز کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


logo-samandehi